Toto doučování ve škole již provozujeme několik let. Je určeno pro žáky I. i II. stupně zaměřuje se na podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, kteří potřebují pro zvládnutí aktuálního učiva více procvičování nebo individuální vysvětlení.
Doučování vedou určení asistenti pedagoga, k dispozici jim je speciální pedagog.
Na doučování se může přihlásit žák sám, mohou ho přihlásit rodiče, nebo doporučit pedagog. Pro přihlášení je potřeba vyplnit přihlášku. Délka doučování by měla být min. 2 vyučovací hodiny týdně. Doučování pak probíhá pravidelně podle rozvrhu vždy ve stejných třídách a ve stejném čase:
1.STUPEŇ | 2. STUPEŇ | |||||||
DEN | ČAS | TŘÍDA | Č. TŘÍDY | DEN | ČAS | TŘÍDA | Č. TŘÍDY | |
PO | 7:00-7:45 | 4.B | B304 | PO | 7:00-7:45 | 6.A | A110 | |
11:50-12:35 | 2.A | B109 | 13:35-14:20 | 6.A | A110 | |||
12:45-13:30 | 4.B | B304 | 14:25-15:10 | 6.A | A110 | |||
13:35-14:20 | 4.B | B304 | ||||||
ÚT | 7:00-7:45 | 6.A | A110 | |||||
ÚT | 7:00-7:45 | 4.B | B304 | 13:35-14:20 | 6.A | A110 | ||
11:50-12:35 | 4.B | B304 | 14:25-15:10 | 6.A | A110 | |||
12:45-13:30 | 4.B | B304 | ||||||
13:35-14:20 | 4.B | B304 | ST | 7:00-7:45 | 6.A | A110 | ||
13:35-14:20 | 6.A | A110 | ||||||
ST | 7:00-7:45 | 4.B | B304 | 14:25-15:10 | 6.A | A110 | ||
11:50-12:35 | 2.A | B109 | ||||||
12:45-13:30 | 4.B | B304 | ČT | 7:00-7:45 | 6.A | A110 | ||
13:35-14:20 | 4.B | B304 | 13:35-14:20 | 6.A | A110 | |||
14:25-15:10 | 6.A | A110 | ||||||
ČT | 7:00-7:45 | 4.B | B304 | |||||
11:50-12:35 | 2A | B109 | PÁ | 7:00-7:45 | 6.A | A110 | ||
12:45-13:30 | 4.B | B304 | 13:35-14:20 | 6.A | A110 | |||
13:35-14:20 | 4.B | B304 | 14:25-15:10 | 6.A | A110 | |||
PÁ | 7:00-7:45 | 4.B | B304 | |||||
Je určeno žákům I. i II. stupně a zaměřuje se na vyrovnání rozdílů způsobených distančním vzděláváním. Budeme se zde vracet k učivu, které jsme probrali v distanční výuce a na které potřebujeme v letošním roce navázat.
Doučování povedou učitelé jednotlivých předmětů.
Doučování bude probíhat individuálně, nebo skupinově, dle zvážení pedagogů.
Na doučování budou žáky vybírat učitelé jednotlivých předmětů. Žáci, kteří cítí, že by potřebovali pomoci mohou učitele i sami oslovit. Učitel pak se žákem a rodiči domlouvá individuální termín a frekvenci doučování.
Žák může využít kombinace obou druhů doučování.