pátek – Janáčkova výprava míří domů

Vstáváme, balíme, odjíždíme. Včerejší pokyn, že počkáme, až nám zkontrolují pokoje jsme opět neslyšeli a proto už před devátou tlačíme kufry před hotel. Ale aspoň jsme sbalení včas a máme i jakž takž uklizeno. Vyhodnocení týdenní soutěže, rozdělení odměn a přesun na nádraží. Máme všechny bundy, žádný mobil nezůstal pod polštářem. Cestou sbíráme akorát odložené batohy.

Na nádraží doplňujeme zásoby, kupujeme poslední (nebo první) upomínkové předměty a přesunujeme se na nástupiště. Jedeme vagónem č. 8, takže logicky stojíme na konci a bavíme se tím, že vlak určitě přijede opačně. Když opravdu přijíždí, už to taková legrace není. Vagón číslo 8 stojí až kdesi v polích za nádražím 🙂 Tetris s kuframa nám jde, s dětmi je to trochu horší. I když odjíždíme s Prahy -1, rozdělit se po 6 do kupé je problém, takže ucpeme uličku a prodíráme se tam a zpátky. Naštěstí v Olomouci už nám vyhradili téměř celý vagón, takže cesta do Krnova probíhá klidně. Přijíždíme načas, v počtu -2. Povolené ztráty.

vyhodnocení soutěže:

volný čas 3
pedagogický dobrovod 1-

Nejvíce se líbilo: Grévin, divadlo (Nahniličko …), čokomuzeum, zoo, metro, loď

nejzajímavější odpověď: nejvíce se mi líbila výdrž učitelů

Nelíbilo se: málo spánku a volného času, přednášky na hradech, muzikál, zdlouhavé prohlídky, pozdní příchody na hotel, bolest nohou

překvapivá odpověď: moc kritiky na školních stránkách

Chybělo: spánek, volný čas, rozchody, aquapark, národní muzeum

Změnit: vracet se dříve na hotel, více času večer na spánek

zvláštní ocenění výpravy: Michal V. za pravidelnou zásobu fotografií

Zpravodajství z výpravy připravovaly: Romana Janková, Hana Wiedemanová, Veronika Pazderová