Páťáci a celý den strávený na II. stupni

V úterý 30.1. měli možnost všichni páťáci strávit projektový den na II. stupni. Zažili jsme, jaké to je v hodinách dílna čtení, v dějepise, v jazyce českém a informatice. Na druhém stupni se nám moc líbilo, bylo to přímo fantastické. Zážitkové. Zpočátku jsme byli všichni netrpěliví….a …. lehce nervózní, ale nakonec to bylo moc fajn a můžeme všem dalším jen doporučit. Už víme, co nás čeká. Těšíme se.

  V úterý 30.1. měli možnost všichni páťáci strávit projektový den na II. stupni. Zažili jsme, jaké to je v hodinách dílna čtení, v dějepise, v jazyce českém a informatice. Na druhém stupni se nám moc líbilo, bylo to přímo fantastické. Zážitkové. Zpočátku jsme byli všichni netrpěliví….a …. lehce nervózní, ale nakonec to bylo moc fajn a můžeme všem dalším jen doporučit. Už víme, co nás čeká. Těšíme se.
O velké přestávce jsme mohli jít do tělocvičny. Zahráli jsme si vybíjenou a pěkně jsme se vyblbli.

  V dílně čtení jsme četli O červené Karkulce. Zaujala nás hra Na špióny. Paní učitelka Handlířová byla hodná a usměvavá. Čtecí vaky jsou pohodlné a sborovna je veliká místnost. Čtenářská lekce byla zábavná.
Pan Šiffner nám vyprávěl o pravěku v dějepise a dozvěděli jsme se nové informace. Bavilo nás to. Pan učitel se pořád usmíval.
Jazyk český s paní učitelkou Lukszovou byl super, je moc hodná a veselá. Květiny byly zajímavé, hodina skvělá, zaujal mě květinkový test, který nebyl na známky….ufff… a také jsme kouzlili. Už víme, která podstatná jména jsou konkrétní a abstraktní.

  Informatika byla skvělá. Všichni se ponořili do práce s iPady a aplikace Kahoot byla super. Po škole jsme také sbírali QR kódy. Hledali jsme názvy památek. Fakt jsme si to užili – díky paní učitelce Pazderové.

  Děkujeme všem učitelům, díky kterým jsme si vyzkoušeli, jaké to je být na II. stupni. Opravdu se moc těšíme, až budeme objevovat svět a mít denně spoustu zážitků. Zatímco jsme putovali cestou necestou celé dopoledne učebnami na pavilonu A, tak se u nás na „béčku“ usadili osmáci a nechali nám ve třídě cenné rady, informace a vzkazy, jaké to je celkově na II. stupni, jaké nás čekají předměty, co bude nové, co je zajímavé, na co /koho si dát pozor a jak může „šesťák“ vnímat svět II. stupně. Už vím, které předměty budeme mít a jak to všechno funguje. Některé vzkazy byly vtipné, některé cool, některé děsivé a některé husté. Osmáci, děkujeme.

Archivy