Celý týden probíhal v 2. B ve znamení zimních olympijských her. Děti se seznámily s původem, historií a symboly olympiády. Každý den pak na ně čekaly zajímavé olympijské úkoly, za které děti sbíraly body. Olympijský týden pak vyvrcholil v pátek společnou hodinou matematiky, kterou pro děti přichystal pan učitel Škůrek se svou třídou 5.B.
Celý týden probíhal v 2. B ve znamení zimních olympijských her. Děti se seznámily s původem, historií a symboly olympiády. Každý den pak na ně čekaly zajímavé olympijské úkoly, za které děti sbíraly body.
Olympijský týden pak vyvrcholil v pátek společnou hodinou matematiky, kterou pro děti přichystal pan učitel Škůrek se svou třídou 5.B. Druháci s pomocí páťáků plnily různé matematické úkoly. Za každý správně spočítaný úkol dostaly děti část obrázku. Šikovní počtáři z těchto částí poskládali maskota letošní olympiády – bílého tygra. Všechny děti byly odměněny medailí a společnou hodinou matematiky byly nadšené.
Zajímavé jsou reakce páťáků na tuto společnou hodinu:
- Bylo to super! Na to řešení bylo hodně času a prostoru a nikdo se nemusel stresovat, že to nestihne, protože vyhráli všichni.
- Líbilo se mi to a bylo zajímavé, že někteří druháci uměli počítat líp než my.
- Bylo to dobrý a zábavný, prostě super. Všichni jsme se dobře bavili a byl to super nápad.
- Líbilo se mi to. Děti byly šikovné, mohly se proběhnout a byly dost aktivní.
- Líbilo se mi i to, že medaili dostal každý a nikdo necítil pocit prohry.
Panu učiteli Škůrkovi a dětem z 5. B moc děkujeme.
text: Jana Matějková
foto: Jana Matějková, Zdeněk Škůrek