V pondělí 4. ledna se na vás, po Vánočních prázdninách, opět budeme těšit ve škole. Celý první stupeň a žáci 9. ročníků, budou mít pravidelnou výuku ve škole. Žáci 6.- 8. ročníků se budou ve škole střídat po týdnu.
Příchody do školy:
- žáci budou do školy vstupovat 6 vchody (2x pavilon A, 2x pavilon B, 2x hala)
- žáci budou přicházet ve čtyřech různých časech (tak, aby se jednotlivé třídy nepotkávaly)
- šatny budou mít většinou v blízkosti vchodu
- žáci si v šatně nenechávají žádné věci (papuče …)
- prosím dodržujte časy příchodu!!!
Organizační pokyny pro jednotlivé ročníky. Prosím čtěte pozorně!
Provoz školní družiny
- ranní družina jen pro žáky 1.- 3. třídy, prosím využívejte jen v případě nutnosti
- odpolední družina jen pro žáky 1.- 4. tříd
- provoz družiny od 6:00 (ranní družina) do 16:00 hod.
- v jednotlivých odděleních mohou být pouze žáci jednoho ročníku (ideálně jedné třídy)
- rozdělení tříd do oddělení
- při příchodu a vyzvedávání dětí, zvoňte na dané oddělení viz. rozdělení
Organizace výdeje obědů
- nařízená kapacita jídelny je 54 míst
- pracovníci jídelny budou pouštět do jídelny pouze tolik žáků, aby nebyla překročena kapacita
- abychom zajistili neshlukování žáků před jídelnou vytvořili jsme harmonogram příchodu k jídelně
- prosíme žáky, aby dodržovali časy příchodu k jídelně
- při vstupu do jídelny si žáci musí dezinfikovat ruce
- při pohyby v jídelně, vyjma konzumace jídla, musí mít všichni roušky
Distanční výuka
- žáci 6. – 8. tříd se ve škole střídají po týdnu
- žáci mají povinnost plnit v termínu úkoly zadané v Edupage a účastnit se Meetů
- jak být disciplinovaným žákem nejen během online výuky
Omezení vyplývající z epidemiologických nařízení
- zajistit oddělený přístup žáků do školy
- zajistit nemíchání tříd mezi sebou
- minimalizovat přechody žáků mezi třídami
- všichni účastníci vzdělávání musí mít roušky
- při vstupu do školy, tříd a při změně činnosti je potřeba dezinfikovat popř. umýt ruce
- pravidelně větrat před hodinou, v polovině výuky a na konci výuky
Vracení zapůjčených iPadů a chrombooků
- prosím o postupné navrácení zapůjčených iPadů a chrombooků od žáků 1.-5. tříd a žáků 9. ročníků
- žáci nebo rodiče přinesou zapůjčenou techniku do kanceláře naproti recepce
- termíny odevzdání pondělí – středa (30.11. – 2.12.) od 8:00 – do 16:00 hod.
- v případě odevzdání techniky žákem, rodiče dostanou potvrzení do Edupage
- v případě odevzdání rodičem, bude odevzdání zaznamenáno do smlouvy o zápůjčce
Usnesení vlády ČR Opatření PES Informace k provozu škol (MŠMT ČR)